Cesta do Fantazie-recenze

15. března 2008 v 15:57 | stefi-chan |  Cesta do fantazie

Cesta do Fantazie-recenze

Džihiro se se svou rodinou stěhuje do nového města.Cestou zabloudí a skončí u podivné budovy.Půjdou se tam podívat a tím to vše začíná.Její rodiče se zastaví u stánku s občerstvením a nají se tam.Džihiro nebude chtít jíst a tak se půjde projít na most.Na mostě potká neznámého kluka jménem Haku.Řekne jí aby šla tam odkud přišla,než se setmí.Vrací se ke stánku s občerstvením a místo jejich rodičů tam sedí prasata.Její rodiče se totiž proměnily v prasata.Džihiro bude zmatená a poběží k řece.Tam ji opět najde Haku,který ji řekne,že této zemi vládne zlá čarodějnice Jubaba a taky že jestli chce zachránit své rodiče musí ji dát práci.
Jubaba Džihiro zaměstná a Džihiro dostává nové jméno San.Jubaba totiž všechny ovládá tím že jim krade jména a dává jim nové.Později se Džihiro dozví od Haka ,že nesmí zapomnět své jméno jinak už nikdy nenajde cestu zpátky do svého světa.Do cesty se jí staví mnoho překážek a jestli opravdu zachrání své rodiče a najde cestu domů……………to vám neřeknu,jestli to chcete vědět musíte se na to podívat sami XD

Informace

Anime je od režiséra jménem Hayao Miyazaki takže je jasné,že to musí být úžasná podívaná.Navíc film Cesta do Fantazie získal Oscara za nejlepší animovaný film a Zlatého Medvěda za nejlepší film MFF Berlín.Film má 125 minut a DVD navíc obsahuje český a slovenský dabing + české titulky + výběr scén + trailery a bonusy.Jo a anglický název je Spirited Away.Tento film je od studia Ghibli.

Moje hodnocení

Ten kdo říká že film Cesta do Fantazie je pro mimina tak je na omylu.Já nejsem žádné mimino a tento film patří k mým nejoblíbenějším.Mám ho i na DvD a musím říct že je prostě kawai!!! Grafika,kresba i scénář je perfektní thakže vůbec není co vytknout.Jo a taky chci říct ,že ten koho tento film zaujal a ještě ho neviděl ale chtěl by se na něho podívat kdysi jel na ČT1 a myslím že by ho mohli někdy teďkom opakovat thak se dívejte.Takže moje hodnocení je 10% z 10%.
NEKOPÍROVAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.