Mew Mew Power-recenze

Mew Mew Power-recenze
Japonský název: Tokyo Mew Mew
Rok vydání: 2002/2003
Počet episod: 52
Žánr: Shoujo
Režisér:Noriyuki Abe
Zoey je obyčejná třináctiletá puberťačka zamilovaná do kluka jménem Mark.Mark je velmi oblíbený kluk na škole,proto bude Zoey v šoku když ji pozve na rande.Budou se procházet v parku ,když v tom je něco napadne a omráčí Marka.Bude to chtět zaútočit i na Zoey,ale něaký neznámý kluk ji zachrání.Od toho kluka,který se mimochodem jmenuje Elliot se dozví že ta potvora je Dravčík a taky že má chránit svět před těmito potvorami pomocí své síly.
Taky se dozví že ti kdo ty dravčíky vyvolává jsou Cynikloni,kteří chtějí zničit naši planetu.Zoey to nemá lehké ale naštěstí se k ní připojí další čtyři holky s těmito neobyčejnými schopnostmi: Corina,Bridget,Kikki a Renee.Spolu bojují proti Dravčíkům a taky proti Cyniklonům.Do seriálu se taky zaplete tajemný modrý rytíř,který holkám pomáhá v nouzi,ze začátku vůbec nebudou vědět kdo to je,ale pak se to provalí.
Potom je tady Blue Aqua o kterou se Mewky a Cynikloni perou.Blue Aqua totiž mnohonásobně zvyšuje sílu a kdyby ji dostali Cynikloni tak by to byl malér.
Holky v seriálu mají taky svou základnu Café Mew,ve které vymýšlejí strategie
A hledají Blue Aqua.všech pět holek tam pracuje a uklízí no prostě všechno co k tomu patří.
Anime je plné humoru,trapných scén,lásky,přátelství někdy i hádek.Je to docela pěkné anime,trochu dětské ale jinak krásné.Je tam velmi roztomilá kresba a o těch ksichtících už ani nemluvím.I grafika a příběh je prostě kawai!I když je fakt že je to trošku předvýdatelné anime,ale třeba s tím Modrým rytířem mě překvapili.Jak to všechno dopadne?????Vyhrajou Cynikloni nebo Mew Mew????Podaří se Mewkám zachránit svět před cyniklony??????Na to se musíte podívat sami.Bude to stát za to!!!Fakt!!!!!!!
Informace
Seriál Mew Mew má dvě verze.Japonskou (Tokyo Mew Mew) a anglickou (Mew Mew Power).Navíc byl nakreslený i manga Mew Mew a hra na Playstation.
Moje Hodnocení: