Název japonsky: NANA
Režisér: Morio Asaka
Studio: Madhouse
Rok vydání: 2006/2007
Žánr: romantika,music!
Počet episod: 47 (+ hraný film,který je taky úplně kawai)
Vše začíná dívka jménem Komatsu Nana (Hachiko).Cestuje za svým přítelem do Tokya,zároveň si tam chce najít práci,bydlení atd.Když nastoupí do vlaku všude bude plno..bude volné jen jedno místo vedle kterého sedí dívka..dívka o které si bude Hachiko myslet že je něaká rocková hvězda. Rocková hvězda se stejným jménem-Nana.Nana cestuje do Tokya se snem se stát opět zpěvačkou a dát dohromady jejich starou skupinu. Hachi si k ní teda přisedne…cestou si povídají,ale až vlak dojede jejich cesty se rozdělí..až do jedné chvíle.Hachi si půjde vybrat nový byt.Když se s jejím "průvodcem" dostanou do bytu,který se jí hrozně moc zalíbil,bude si ho chtět koupit.Ale je tu jeden zádrhel-ten byt si o trošku dřív prohlédla jedna dívka,která si ho chce taky koupit.Hachi ona dívka příjde docela povědomá,když se ta dívka otočí Hachi pozná o koho jde…Je to Nana.Obě dívky se tedy nakonec rozhodnou že v něm budou bydlet obě dvě. Dvě odlišné bytosti,každá má svůj sen,totální protiklady,ale přesto se sblížítak ,že si život sama bez té druhé nedokážou představit.
Když se Nana chystá obnovit svou starou skupinu budou tam všichni..až na jednu osobu…Rena..bývalou lásku Nany,který je momentálně člen skupiny Trapnest… skupina Trapnest,která má turné v Tokyu..
Hachi,která si začíná všímat,že se její přítel Shoji začíná chovat docela podivně ,se dozví že její milovaný přítel má novou známost.Hachiko je z toho na dně,ale až do doby kdy se skutečně naživo,díky Naně setká s Takumim,členem skupiny Trapnest,do kterého je Hachi totální blázen.To ale ještě neví,že ji miluje jedna blízká osoba-Nobu,jeden z Naniných nejlepších kamarádů,taky patřící do skupiny Blast.
Nana..to je opravdu originální anime s úžasnou kresbou,grafikou i příběhem.Když jsem o tomhle anime slyšela poprvé řekla jsem si…Hmm zase něaké romantické anime s happy endingem.Ale není to tak…Nana je suprové anime s mnoho zápletkami a hlavně muzikoooooouJ..Miluju hudbu,možná i proto jsem si Nanu tak oblíbila :DJo a ještě chci říct,že jsem zjistila ,že přístupnost je 18+,takže bacha lidičky :D..Ale já to něak neřeším :D.Každopádně Nanu můžu jen doporučit!

4 lidé ohodnotili tento článek.